ojdå

Nu har jag inte skrivit på evigheternas evighet! Sorry. Det har hänt väldigt mycket sedan sist jag skrev i alla fall. Jag fyller 18 om en halv timma ungefär! Och idag har jag vart i Göteborg och inhandlat otroligt många födelsedagspresenter. Igår var jag på Arn med Adam och jag tyckte den var sjukt bra! Jag grät typ, måste se den igen. Men läs boken innan ni ser filmen, annars fattar man nog inte så mycket som man borde.

Imorgon blir det stress och ännu mer stress. Ska upp tidigt och fixa sen till mormor och ha mitt kalas, (min moster är allergisk mit lille Sudden) Sen ska jag hem och städa och laga ännu mer mat innan tjejerna kommer! Och sedan blir det partyparty! woohoo : ) jag är väldigt nöjd med denna veckan än så länge.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback