Odd molly

Igår när vi hade vaknat åkte vi ner till stan för att försöka hitta en salva till mina läppar. Det är tydligen munsår. Väldigt stort munsår. Hmm. Ont som f   a   n gör det iaf. Jag får leva med det tills det försvinner. Sedan var jag och shoppade en klänning och min vanilj parfym som är slut igen. På kvällen som var menad till filmmys blev till utgång. Jag och Adam åkte till Ludde och där fanns lite annat folk och vi sjöng singstar tills vi blev hesa. Sedan åkte vi ner till stan och vandrade runt, hade ingen ork att gå in någonstans, nu när jag är 18 så är det inte lika kul (A) Sedan åkte jag och adam hem till mig och sov.

185197-300



Klänning/Linne - Odd Molly
Parfym - Alyssa Ashley

(bild lånad från: odd Molly)

Kommentarer
Postat av: Clemence

sjukt fin

2008-02-11 @ 17:53:45

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback