Non stop

Igår var jag hemma hos världens bästa adam och kollade på massa gossip girl, hela säsong ett (eller det jag hade kvar av den) SÅ HIMLA BRA. Och sorligt och underbart bra. Vi åt taco och godis (Marabou Daim & Non Stop) och "morottar" med dip. Det var gott. Sedan var jag dödstrött klockan elva och halvsov medans vi kollade på Scrubs. Snark. Men idag är jag pigg och sörjer mina läppar. Fick äta min frukost med kniv och gaffel för att det skulle gå att få in maten i munnen. haha. Sorligt :( Hoppas de blir bra snart annars vet jag faktiskt vad jag gör. Ikväll blir det kanske utgång med flickorna. Ska även ta en liten utflykt till apoteket och se om det finns någon bra salva.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback