Någon som kan?

Jag förstår mig verkligen inte på ebay! Varför ska det vara så krångligt :( När man ska betala något man har köpt så ska man fylla i telefonnummer. Varför?! Jag menar de behöver väl inte det. Detta säger jag bara för att jag inte fattar vad de vill ha för siffor, det funkar inte med svenska, inte med de numret man har före när man ringer från USA. Inte med mobilnummer. GAAH. Inte med något. Antingen är jag väldigt trög eller så kräver de för mycket av mig! Jag tror mer på det andra faktiskt. Nu ska jag fortsätta försöka för jag känner mig så dålig om jag inte fullföljer köpet! Jag måste ju betala nu när jag har "vunnit". Allt är lättare i Sverige helt enkelt.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback