Mycket på en gång

Jag vet att jag borde uppdatera med jämna mellanrum men jag glömmer ju alltid så nu blir det väl ganska många inlägg på rad istället. Men jag klagar minsann inte.

Helgen
I Fredags var jag hemma hos A och kollade på One Tree Hill och så lagade vi Tacos också. Big Suprise. Men i fredags var det bara vi två för hans familj var på andra saker lite överallt. Mysigt var det. fast matlagningen fick jag ta över för efter 2 min var det tråkigt enligt A. Vi lyckades också få i oss lite godis.

På lördagen var jag hemma under dagen, sedan kom A till mig innan vi skulle åka vidare till Oliven för att äta middag med resten utav hans familj. Det var väldigt trevligt faktiskt. Senare på kvällen blev det utgång till Björbo där det var 18-års fest för Tim och Pettan.

I söndags jobbade jag, tjoho.


Dagens outfit:

185197-302

Jeans - Cheap Monday
Linne med massa gem - Monki
"Halv t-shirt" - Monki
Halsband - Födelsedagspresent från A.
Armband - Kyssjohanna (Love makes the world go around)

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback