Jag borde inte få ha en blogg

Jag borde verkligen inte det, för jag hinner inte uppdatera och till slut tröttnar väl de flesta på att kolla om jag ens har skrivit något nytt. Vilket på senaste tiden inte har varit särskilt ofta. Men i helgen har jag haft massa kalas och party för jag har fyllt år och hela helgen har varit helt underbar faktiskt. Gjort massa roliga saker och jag slösade inte bort en enda minut av min 18-års dag till att inte göra något vettigt. Nedanför finns lite bilder på vad jag har fått i present. Klockan ett i lördags var det kalas hos mormor iallafall. Med smörgåstårta och After Eight kaka och grädde, namnam. Sen fick jag skynda mig hem och laga mat, fixa iordning mig även om det inte tog så lång tid, var ju redan halvklar. Klockan 6 kom de som var duktiga på att passa tiden. Det fanns ju vissa som kom en och en halv timma försent, fy skäms barn. Jaja de missade en väldigt god middag, massa glass med chokladsås till efterrätt och min goda välkomstdrink. Vid 8-9 kom alla pojkar och då var tjejpartyt över. Det blev tydligen lyckat och det är väl bra. Vid elva drog vissa till Björbo och vissa till Kårhuset. Det var väldigt många som fyllde 18 den veckan. Efter hel dag av stress och dansande och partande vad jag trött vid 1 och då åkte jag och adis hem till mig.

Söndagen var sådär, jag mådde bra faktiskt men var oerhört trött, somnade två gånger under dagen och sen gick jag och la mig klockan åtta.

Presenterna:


Jacka - H&M
Sjal - H&M
Plånbok - H&M
Boddy Butter, passion - The Body Shop
Hjärthalsband med Swarovski kristaller - Guldfynd (från adamadam)
Halsband - Pilgrim
Armband - Pilgrim
Linne - Monkey
"halvtröja" - Monkey
Skjortklänning - Vila
Presentkort på MQ, Fait, Kicks, Mist
Svarta Hanky Pankys - NK
Nagellack - Mavala , färg: Tweed


Ej med på bild:
Body - Gina Tricot
Leggins - Gina Tricot
Svart brottarlinne - Gina Tricot

Undra vad jag ska få av Timmy, muahah. Spännande ^^ Han tänkte ge mig en papperskorg så kan nog bli vad som helst. Fast jag hade faktiskt behövt en ny ;)


DAGENS OUTFIT:
185197-295



Tunika - Indiska
Leggins - Gina
Linne - Gina

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback