Herr gris

Imorses när jag vaknade var mina läppar fulla med sårskorpor. VAD ÄR DET FÖR FEL MED DEM? usch. Jag tycker faktiskt lite synd om mig, och adam som har nackspärr. Jag har haft det såhär sen i september nu. Det kan ju vara munsår men det har inte smittat till Adam så vem vet. Och eftersom det redan är försent med sån där "Anti" munsalva så får jag lida tills det försvinner själv, men det gör så frunktansvärt ont jag jag ser inte klok ut. Alla kollar typ på mig. Efter skolan fikade jag med Tim på Orion och då fick jag min fina present. EN SPARGRIS. Den vad söööt. Han heter Herr Gris. Meningen med den är att jag ska spara alla mina pengar till Ayia Napa. Får se hur det går ;) Nu ska jag åka till stan igen och kolla lite och sedan hem till Adam och kolla på ännu mer Gossip Girl. ÖGONGODIS finns det gott om i den serien.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback