Vilken dag

Igår spenderade jag min förmiddag hos adam med att kolla på Kyle KY såklart och äta lite ben & jerry's. Sedan körde han mig till min mormor där vi fikade igen! Krämbulle, banankaka och after eight, mamma säger jag bara. Sen var jag mätt. Efter det jobbade jag, ett helvete rent ut sagt. Hur mycket att göra som helst, som tur var så lugnade det sig lite sen. Innan det kom två bussar till med små 12 åringar som beställde happy meal hela bunten. Jobbigt.

Idag har jag vart i skolan, vi har ingen UF idag så jag slutade klockan kvart i ett. Nu ska jag faktiskt plugga, ska bara skriva klart. Vår matte-lärare måste vara helt dum i huvudet, även om det låter hemskt att säga så, så är han det, han måste ha rökt bort alla hjärnceller utom mattehjärncellerna. Man kan sitta å ropa på honom och då svarar han jag kommer snart, sen kommer nåt annat pucko å säger kan du hjälpa mig så går han till den personen istället, så ropade jag ännu mer då ignorerar han, JÄVLA IDIOT, inte konstigt att jag kommer få IG i matte B. Han suger, jag kastade till och med en penna på honom men inte ens det funkade! Jag hatar honom. Nu har jag fått ur mig lite agriationer, fast inte tillräckligt för jag är fortfarande as sur! MORR.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback