Mätt som en björn

Inte för att jag vet speciellt mycket om björnar. Jag använder djurnamn i nästan allt så det fick bli björn idag. Jag åt kycklingfilé i sötsursås och caheewnötter (eller hur det stavas) , det var mycket gott. Nu väntar jag på lille Adam som ska duscha klart. En liten tanke var att jag,adam,josse och robin skulle kolla på film eller något men herr robin skulle spela poker den svikaren, fast han skulle upp och jobba också, så det får väl gå för den här gången då! Men jag har ju minsann lite dåligt samvete för att låta Josse sitta hemma och ha tråkigt :( Förlåt min lille humla. Det får bli en annan gång, kanske nästa helg. När A är klar ska vi kolla på första säsongen av Kyle XY, me loooove big time. Jag har redan sett den på tv men det skadar inte att se om eftersom att det är så himlans bra och jag har nog missat några avsnitt. Sov så gott ! nu blev jag väldigt kissignödig, big suprise. Liten blåsa, stor matsäck (Inte direkt men det har blivit en vana att säga så)

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback