Finally

Igår kom min käraste adam hem och idag fick jag äntligen träffa honom :) Fast bara en snabbis eftersom jag jobbade, det blev mer hej vad ska vi göra ikväll? Och sen ville tanten bakom betala sina saker. Nu ska vi iallafall åka och köpa kina mat och sen hem till honom, sedan får vi se om vi sover här eller honom :) Längtar väldigt mycket iallafall.

Idag har vi haft idrott och det var jobbigt på det sättet att jag fick ont i min fot och mitt knä efter ett tag och vår lärare är helt cp så han bryr sig inte, därför sa jag inget och hoppade på ett ben istället och gjorde den jävla hinderbanan så gott jag kunde. Han kollade på mig precis som om jag var världens lataste i hela världen. Jag fick G+ på mitt prov även om 2/3 delar var VG, okej att den sista delen vägde mest, men man kan inte ge G+ bara för det, den tredje delen var G. En annan i klassen hade ungefär samma betyg som mig men hon fick VG-, grr han hatar mig. Till lunch var det risgrynsgröt och så äcklig som min är så blev jag inte så mätt.

Efter skolan gick jag och mamma till skatteverket och kollade min deklaration, jag får ingen detta året men jag får tillbaka ca 400, fast jag slipper deklarera. Skönt. sen träffade jag och Martina - Nicole och vi gick till Viskan där det var fullt som en bäver så vi gick till Orion istället. Det var mysigt och gott. Vi gick lite i stan och sedan åkte vi hit och kikade på kläder som vi kanske ska beställa. Nu gör vi inte så mycket, tar det lugnt innan alla ska åka på olika håll.

Fick för övrigt VG+ / MVG- på engelska nationella muntliga, hon är knepig. Men så blev det.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback