Det var då självaste.....

Jag kan inte komma på något smart att skriva, min hjärna har slutat att fungera, för mycket annat att tänka på! Eller så passar inte det jag skriver om mig, för jag har inga åsikter alls om varför vi bor som vi gör idag. Bara de vanligaste som vilken idiot som helst kan tänka ut. Nu har jag skrivit circa 6 sidor och det känns som att det bara är fakta alltihop, okej inte allt. Men eftersom våra lärare är så hårda så de inte ens skulle ge statsministern VG så känns det som att det inte spelar någon roll om vad man gör. De ger en inte den responsen man behöver för att göra ett bra arbete. Okej att de inte kan hjälpa 30 elever varje lektion, men i alla fall. Det var bättre förr.

Kommentarer
Postat av: grisen i svinstian

synd om dig :( jag vet vi lever i helvete, fuck per och kirsten

2008-04-19 @ 20:11:54
Postat av: grisen i svinstian

MUUUUUUUUUUUUUUU fick kissen och pärsson!

2008-04-19 @ 20:12:37
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna ett par as snygga skor från Ji Fashion 4U, värde 650 kr !

Ha en trevlig
dag
:)


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback