Det är inte kul

Det här med vädret, vad är det med det? Idag har det regnat, snöat, haglat vart kallt och blåsigt och soligt på samma dag vid olika tillfällen såklart. Men?! Vad händer, det är nog isbjörnarnas hem som krånglar, eller "växternas". Jag har så mycket konstigt för mig, men jag gillar inte alla smarta ord såsom t.ex. ozonlagret och polarisen. Varför inte döpa dem till något man själv vill när alla andra har smeknamn på allt. Idag var det tänkt att jag skull rå-plugga, speciellt på ekonomin som jag ska be om att få göra imorgon för jag vill ha det gjort. Men får se, inte så långt kvar till maj då alla ska göra sina rest-prov eller vad man nu ska kalla det. Jag har iallafall pluggat lite spanska glosor. Stolt.

Senare ska jag stryka alla mina jäkla kläder så jag slipper det på mornarna, för det hinner man ju egentligen inte med. Ska ringa till adam också och kanske plugga lite ekonomi. Eller det ska jag, jag längtar faktiskt lite för ekonomi är det enda ämnet jag tycker är kul utom engelska. Det kan vara något allvarligt fel med mig men det lämnar jag åt någon annan att bedöma.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback