what ever you want and more

Egentligen har jag varken tid eller ork för att skriva ner vad som händer varje dag, men jag ska försöka bättra på mig så jag slipper höra klagande på hur dålig jag är på att uppdatera! grrr : ) I lördags var det mys med Martina och Mathilda ! Vi åt på Spice n Rice och sedan spenderade vi en halvtimme på videomix med att värma oss och köpa godis innan vi tog bussen till Adam för att bränna en film , som söööög (the shining) Sedan åkte vi hem till Martina och halvsov medans vi halvt tittade på filmen. När filmen var slut var klockan ungefär tolv och då begav vi oss ner till stan för att se vad som pågick, mötte en överfull Adam och massa andra som var likadana! Kul. Det var iskallt i stan så jag och Martina tog tio över ett bussen hem och sov ! Igår (söndag) jobbade jag till fem, skulle slutat fyra men fick jobba lite mer. Tanken var ju sedan att jag skulle plugga svenska men det var jag för trött för så det fick bli tv/datorn! 

Idag har jag varit i skolan, vi har väldigt mycket tur! alla lärare är ju sjuka så det blir mysschema! Våran cafébok i UF kommer nog bli bra. Hoppas det iallafall, alla kommer överens och det är väl en fördel? Sedan begav jag mig till träningen för att än en gång kolla på och vara med på det jag kunde göra, vilket inte är mycket. Hungrig som en bäver var jag också. Nu har jag ätit och ska sätta mig och kolla på The Simpsons och two and a half men ! nice.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback