myshelg

Fredag:
Jag slutade skolan och sedan åkte jag hem för att duscha och byta om innan jag åkte till Adam. Vi lagade Taco's (eller mest han) och sedan bio - Supersugen. Har nog aldrig skrattat så mycket åt en film i hela mitt liv. Tog aldrig slut. Fast i mitten blev jag lite nervös att de aldrig skulle komma fram till den jädra festen! men det löste sig. Sedan åkte vi till mig en stund innan han skulle hem. Sen somnade jag nog med en gång.

Lördag:
Jag jobbade till fem och sedan mötte Caroline mig och vi åkte hem till mig. Det var väldigt bråttom. På en kvart fick jag duscha,klä på mig och packa ner smink eftersom jag inte hann det. Sedan åkte vi till stan och köpte godis innan vi åkte hem till henne för att laga ännu mer Taco's (hehe, tur att det är min favoritmat) Vi åt hur mycket som helst samtidigt som vi kollade på Deal or no deal! så himlans kul. Vi kände os riktigt tjocka efter den måltiden. Sen åt vi massa godis och kollade på The Notebook, så fin! jätte sorlig. Måste se den igen! Jag vet att vi är ganska mycket sega, hela världens befolkning har väl redan sett den för jätte länge sedan. Vid 12 tog jag bussen hem för att sova. mums.

Söndag:
Idag har jag jobbat och sedan åkte jag hem och duschade innan Martina kom hit och försökte hjälpa mig med ekonomin. Vilket inte funkade så bra. Jag har gjort klart politik saken iallafall. Nu är jag trött. Ska se om det finns något på tv annars ska jag ligga och läsa min svenska bok tills jag somnar.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback