klippklipp?

Idag var det upp och hoppa och åka till skolan! Som alla andra vardagar. Hände inte speciellt mycket, vi hade lika kul som alltid när vi springer undan till något annat rum än klassrummet och cpar loss. haha. Nakdelen är väl att vi inte får något gjort, men det tar vi igen senare. Sen gick jag hem och vilade mig och försökte få bort min huvudvärk, vilket fungerade ! Har försökt pluggat, men det har inte lyckats så bra. Tur att jag inte har någon press på mig just i denna stund då. Och just nu är jag bara SÅ trött på mitt hår, det är slitet och det bara hänger och gör absolut ingen nytta! Vill klippa mig nuuuuu, inte om en månad eller något sådant, helst denna veckan. Annars gör jag det själv! Där med basta. Fast det skulle jag aldrig göra. Snart ska jag lägga mig och läsa Singoalla, och sedan sova. Börjar åtta imorgon med UF, vilket gör det värt att gå upp. Längtar . Mon cheri ( : maha.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback