I really suck

Lite dålig jag är på att uppdatera! Men jag hinner verkligen inte och när jag väl gör det så orkar jag inte, det gör jag egentligen inte nu heller, men jag tvingade mig till att skriva lite iallafall! I veckan har jag bl.a. "tränat", jobbat och pluggat. Blir ingen träning för mig på ett tag p.g.a. att min fot har börjat göra ont igen, så jag får sitta och kolla på och göra det jag kan (sit-ups just nu) I helgen har jag varit med Adam och igår var det party ! yeey. Det var helt okej trots att det var iskallt. Helgens höjdpunkt var nog bowling och lagmiddagen i fredags, det var mys ( : ! Nu vill jag bara sova! Lovar att bli bättre på att uppdatera när allt kommer igång igen.






185197-207




Stadsstunting :  )
185197-206



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden på er.. Mijau !

2007-09-11 @ 23:33:32

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback