Fortuna caeca est

Äntligen uppdaterar jag! I veckan har jag tränat lite mer än innan faktiskt, trots att det var min sista träning (i cheer iallafall) dummadummadumma fotjävel. Hatar den, kan inte göra något utan att det gör ont. Kommer sakna allt glatt cheerfolk, men jag kommer säkert hälsa på iallafall, så lätt blir ni inte av med mig (A) I tisdags var jag, Adam, Martina och Alexandra i Göteborg och shoppade. Jag köpte endast en jacka, fast en väldigt fin jacka om ni frågar mig, hihi. Alexandra köpte upp hela Göteborg tror jag. Så fick jag och Martina äntligen äta Burger King, så vi har längtat. Igår var det UF Kickoff på Åhaga, det var lite halvspännande och samtidigt tråkigt. Den enda roliga att lyssna på var någon nisse från piteå, as kul - OCH DE BLEV MOSSGRÖNA! sedan gick jag i stan med Martina ett tag och sedan med Carro, sammanlagt blev det 4 timmar, var hemma klockan sex och hade endast köpt lockspray och en väska. hemsk tanke. Får shoppa mer imorgon med Adam eftersom att ingen ville gå med mig idag! Jag vägrar gå på idrotten imorgon bara för att jag ändå bara får gå och jag känner att jag lika väl kan gå i stan sen (pågrundavmincpfot) har inte lust med att gå upp halv nio för att ta mig till Ramnavallen och va där en timme och sedan hem. Resten av dagens lektioner är inställda för vi har någon resursdag. Sedan ska jag jobba vid fem och sen hem till adis och göra något? halvsova kommer nog jag göra iallafall. Nu ska jag studa min svenska bok - Songoalla, ganska bra faktiskt. Men än så länge är Tristan och Isolde så mycket bättre.

Dagens outfit:

185197-215

    


nyshoppat:
Jacka - BikBok 799:-
Väska - H&M 198:- (men fick den för 150:- , hihi)

DAGENS
Jacka - BikBok
Klänning - Gina Tricot
Strumpbyxor - H&M
Leggins - H&M (lånade av martinis)
Skor - Asos.com
Armband - Fått av gammelfarmor
Sjal - Vero Moda
Väska - H&M
Örhängen - Kicks



Lyckan är blind


 


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback