vad tänker dem med ?

Såg precis klart Greys Anatomy och vad händer !!! Meredith kan ju inte bara gå och dö sådär, hoppas verkligen hon kommer tillbaka annars vägrar jag fortsätta kolla. Hon bygger upp hela serien, allt handlar ju nästan bara om henne! Det är som att ta bort ananasen ur taco! vad TÄNKER de med! morr. . . mina läppar suger för övrigt också, ännu mer. Såriga och nariga och jag har egentligen inte gjort något med dem. Iallafall, idag var det studiedag och den började med thai på Thai Silk, med Carro & Mathilda & Josefin & Adam & Filip.  - yummie. Sedan åkte jag hem till Adam och gjorde ingenting. När jag kom hem har jag deppat över mina läppar som svider å värker, haha och kollat på tv. Jag har absolut inte pluggat vilket jag egentligen borde.  Nu vill jag sova och kanske längta tills imorgon OM mina läppar är på bättringsvägen, kan ju inte göra något! I fortsättningen om mina läppar någonsin blir bra ska jag verkligen uppskatta dem mer! verkligen.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback