underbart

Efter att ha varit extremt orolig att vi inte ska hinna till winnerbäck när vi åkte halv 5 och det var sådan extrem kö i hela Göteborg så var det en lättnad när det inte alls var mycket folk som hade lust att vänta i regnet. Så vi fick hyffsat bra platser iallafall, kunde blivit bättre om de andra segsakerna hade ställt sig med en gång och inte gått och suttit sig!(Martin,Adam,Sjtärnis,Turten - morr!) Då blev jag frustrerad (A). Det var underbart bra iallafall och funderar på att åka dit med Carro när han spelar i Jönköping, (jaa så bra var det) denna helgen har helt enkelt var kul! jag har saknat ditt skratt,jag har saknat ditt hår, jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går, jag ser dig fortsätta nu med varsamma kliv,  jag har saknat din röst  nu har du en ny ..

Igår pluggade vi med UF i fyra timmar och sedan åt, jag, Carro, Adam och Matte på Chinatown, namnam! Sedan hyrde vi film (jag,josse,carro) Kommer inte ihåg vad de hette, men de var la okej. Sedan somnade jag.


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback