sann kärlek kan inte döljas

Nu har jag inte skrivit på evigheternas evighet! Men jag har inte orkat - som vanligt. Jag har hunnit med ganska mycket faktiskt. Förra veckan var vi i Göteborg med klassen och kollade på Romeo och Julia i mordern tid som faktiskt SÖG! det va det värsta jag sett. As dåliga skådespelare och mesigt helt enkelt. Vi fick äta Burger King iallafall ! Vilket var höjdpunkten på hela dagen faktiskt. namnam. Vi har haft spanska prov som gick sådär, ett poäng från VG. retligt. Idag har vi suttit och skrivit en uppsats om Kärlek - lycklig eller olycklig? i tre och en halv timme. Jag spyr på datorer just nu. Men det gick hyffsat okej. Vi skulle berätta och jämföra tre böcker vi har läst och även pjäsen. Annars har jag väl bara jobbat, vart med Adam och pluggat. Börjat gå på dextrosol! för jag är as trött hela tiden, nu också. ge mig sömn! Nu ska jag åka till stan och sen till Adam <3

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback