dina ord ligger och gnager här dag efter dag

Jag går fortfarande på moln efter winnerbäck, allt är as kul! t.o.m. att städa - vilket jag har gjort sedan halv två. Men nu är jag äntligen klar. Skönt. Klockan fem kommer Nicole hit och då ska vi handla taco och Ben & Jerry's glass och mysa. Måste lägga mig och läsa i min engelska bok på 740 sidor, jag ska klara det. Har gjort det många gånger förr så det ska gå nu med. Desvärre gillar jag inte att den ska vara utläst och värderad och allt det där vecka 49. Men det löser sig. Ekonomin har jag inte kommit så långt med däremot men jag orkar verkligen inte, hej fusklapp. ohja. Nej jag kan det faktiskt hyffsat bra för att ha en hel vecka kvar på mig. Nu ska jag plugga,      Den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet  ♥

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback