det vackraste världen har sett

24 timmar med dig räcker inte <3 Dags att börja räkna dagarna till WINNERBÄCK den 28e ! Can't wait. Jag, Carro och Mathy vad jag vet just nu. längtar såå mycket, det tråkiga är väl att jag är den enda som "älskar" honom;) finns ingen bättre!  När du träffat botten kom ihåg mig då, för ibland kommer tomheten ikapp - när man minst anar det. Ikväll blir det mys med Martina och Nicole. Vill se en läskig film! Får se vad det blir och imorgon är det BIO med carrobarro.   vi var starkare än mörkret , vi var snabbare än ljuset och du blir aldrig en vän igen. Har du allt som du ska ha? Allt du vill ha?   Jag släpper din hand, för du har tappat allt igen.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback