you make the sun come up on a cloudy day

Nu har jag köpt min mobil, fast jag vet inte om jag vill ha den längre :$. Jag vet jag är jätte jobbig. Men jag saknar min andra lite nu. Även om ljudet var sönder och det cpade när någon ringde ibland. Det blir säkert bra får jag hoppas. Köpte äntligen träningskort också, yey. Det kortet de måste ta är ju verkligen inte ett måste enligt mig. uscha, vill träna nu! Fast lite pinsamt och träna själv. Får tjata på Nicole. Nu ska jag snart sova och förbereda mig för en lång skoldag följt av jobb. Hej sjukanmälning på fredag, måste plugga som en iller på högvarv.

Been a minute and we still holding it down
Butterflies every time you come around
You make me, so crazy


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback