You give me feelings that I adore

Egentligen är jag för trött för att ens skriva men jag känner att jag måste bli bättre på att uppdatera. Har inte sovit speciellt mycket inatt på grund av att Adam inte kan ligga still. Jag är ganska lättväckt. Inte för att jag tror jag hade varit speciellt mycket piggare om jag hade sovit som en stock hela natten. Jag blir aldrig tillräckligt pigg. Nu har vi Företagsekonomi och det suger som vanligt, det är verkligen så tråkigt. Vi arbetar med Gina Tricot och deras marknadsföring. Så kul, inte. När denna otroligt långa och tråkiga dagen är över ska jag köpa vinterskor och ett par jenas. Ska kanske köpa lite julklappar när jag ändå håller på. Sen blir det massa pluggande. Vi har två inlämningar nästa vecka, can't wait.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback