You are crazy gentle in the way you kiss

Det kändes lite konstigt att inte gå upp och åka till skolan imorses faktiskt. Vi hade inställt i idrott och svenska så jag och säkert halva klassen orkade inte gå på språket. Bara onödigt. Istället tänkte jag träna med Mathilda men hon svek mig, big suprise (A) Hoppetossan skulle jobba tidigare, grrr. Invigningen av Svensons får vänta tills på söndag istället om jag har pluggat klart då. Jag gick i stan med mami istället och åt mat och fikade på Orion. Sedan åkte vi till Knalleland och kollade lite också. Hittade massa saker jag vill ha. GE MIG JULAFTON. Sen var jag tvungen att åka och jobba, det var en kul dag trots att jag inte var sugen på att jobba. Men det var roligt folk så det blev kul. Maha, äpplepaj utan äpple. Nu är jag tröttis och funderar på att sova, har så tråk.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback