min nacke!

Igår började dagen med att vakna hos adis och sedan åkte jag hem för att inta min plats där jag tanken var att jag skulle spendera iallafall en timme med att plugga ekonomi, det blev en kvart.  Jag kollade igenom alla 70 frågor två gånger och sedan var jag tvungen att fixa massa saker inför kvällen där party hos Amanda stod på schemat. Det var faktiskt ruggigt kul och det var bara goa människor. Klockan bara sprang iväg. Jag fick äntligen träffa Sandra och Sara också, yeeey (: Det var längesedan. Efter ett antal timmar hos Amanda vandrade vi ner till stan, vilket var ca noll steg eftersom hon bor mitt i stan. Vi åt mat och sedan åkte jag och adam hem till mig för att sova. Jag gjorde nåt väldigt underligt i min sömn, jag vaknade och drack vatten sedan somnade jag med glaset i famnen och någon timme senare vaknar jag och välter ut hela glaset i sängen, mysigt.

Idag har jag jobbat i 6 timmar, pust. Sedan pluggade jag och jag kan det inte. Men får plugga en timme imorgon eller något liknandde. Jag har otroligt ont i min nacke, ge mig massage. Skola imorgon, can't wait, not.! Fy bubblan. Vill verkligen ha mera lov.



1. Vi leker PIP leken, as kul
2. Timmy och jag
3. Linda och jag.
Kommer mer bilder sedan..


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback