Mariedal cup?

Idag vaknade jag hos Adam och var hur trött som helst. Känns ändå som att jag har sovit bra inatt, men tydligen inte. På spanskan fick vi leka, och enligt henne är det as kul att spela bingo och gå runt och leka att man träffar varandra på en flygplats tio år framåt, men suck! Och Kirsten vår virriga mentor/svenska lärare kom inte till lektionen så efter tjugo minuter kollade vi vart hon hade tagit vägen och tydligen hade hon glömt av vår lektion? Så när vi knackar på står hon och äter en bulle och ser allmänt förvirrad ut. haha. Jag har läst ut min svenska bok idag också, det tog inte lång tid alls, nu har jag bara engelska boken kvar.


Som om jag inte vore där - Slavenka Drakulic
Lucy Sullivan is getting married - Marian Keys

Ikväll blir det kanske Mariedal cup med Martina, vet inte ännu. Vi ska hitta på något iallafall. Eftersom att jag äntligen har fått min kamera så hade jag tänkt lägga upp mina inköp, men jag orkade inte ta kort på allt så det får bli denna månadens inköp.


1. ♥ Lars winnerbäck
2. Stövlar - Din Sko
3. Nagellack , Depend & Mavala
4. Körsbärsörhängen, ofcourse
5. Linne - H&M, Klänning - H&M, T-shirt med rosetter ♥ - H&M, winnerbäcktröja - winnerbäck-konserten
Och den andra klänningen var cp så den fick inte vara med.


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback