Mån - Ons

Jag blir så trött på min MP3, jag fick tillbaka den och då var det fel på den iallafall, så idag reklamerade jag den faktiskt. Ville bara informera om det innan jag berättar om min vecka so far. Jag fick en ännu nyare, thihi. Den är fin och röd. Passar bra nu i juletider.

Min måndag var mer eller mindre meningslös, kommer inte ens ihåg vad jag gjorde. . .

Igår var jag på kalas hos adis mami, det var mysigt och underhållande på olika sätt. Jag kunde äta allt iallafall (A) ingen laktos på långa vägar. Sedan blev klockan åtta och då smög vi undan och kollade Ugly Betty och sedan Desperate housewives, (eller jag tvingade honom att kolla, muaha)Sen åkte jag hem.

Snart ska jag jobba, hejhopp.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback