love makes the world go around

Idag var det otroligt nära att jag försov mig med mening. Jag tänker varje morgon att jag ska ligga kvar och hoppa över de första lektionerna, men efter så mycket tänkande om jag ska det eller inte så kan jag inte somna om iallafall. Skolan var extra tråkig idag, tur att jag fick besök av adis. När jag kom hem började jag läsa min engelska bok, men efter tjugo sidor gick ögonen i kors så jag gav upp det och sedan har jag bara kollat på tv. Fick även mitt armband från Kyss Johanna idag, mycket fint. Imorgon slutar vi 12.10, sen ska jag fixa bilder till vår cafébok, pust.


Love makes the world go around

Dagens outfit:
Klänning - Gina Tricot (mami's)
Linne - H&M
Leggins - H&M
Örhängen - H&M
Skor - Reebook
185197-243



Kommentarer
Postat av: Victoria

Fin outfit!


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback