jultomte

Idag säger alla att jag ser julig för mina röd/oranga strumpbyxor och min stora gosiga tröja. Bara för att jag längtar till julen sätter igång, mysigt. Jag orkar inte med allt pluggande, kommer gå under. Nu har vi engelska läxa, engelska inlämning, svenska/samhäll inlämning, massa UF-skit, Företagsekonomi, svenska läxa, hmm det var nog allt. Och det mesta är under nästa vecka. Borde väl egentligen inte sitta och skriva här utan plugga istället men kan inte koncentrera mitt arbete i skolan, gör det bättre hemma. Inte för att det blir speciellt bra. Jag kan ju trösta mig med att jag har börjat på på en av sakerna iallafall. Ska kanske köpa min mobil idag, får se. Det blir nog den svarta. Kanske får köpt en julklapp om jag har tur och idag SKA jag fixa träningskort, det är bara så jobbigt att ta sig dit. Hoppas ingen man känner tränar där. Det vore för hemskt. Nu ska jag fortsätta med vad mina namn betyder. Det är lika meningslöst och tråkigt som det låter.

Yeeey : )

Kommentarer
Postat av: Hanna

sexyyyy :)


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback