inte vår helg

Trots att denna helgen har vart mycket händelserik och rolig så var det inte direkt min och martinas helg i tur! Mer om det senare.

Jag flög upp ur sängen igår morses för att duscha och fixa lite innan jag åkte till Martina för att låna hennes plattång, Carro har min. När det var klart tog vi tåget halv elva till Göteborg för att spendra hela dagen i Götebors alla 1000 affärer, och jaa vi besökte de flesta 3 gånger. Vet inte hur vi lyckades. Jag fick köpt ganska mycket på min shoppinglista utom en vinterjacka. Den får jag inhandla imorgon samtidigt som mitt träningskort. Mobilen får vänta tills på onsdag så jag hinner tänka ordentligt på vilken jag vill ha. När vi skulle återvända till kära Borås fick vi vänta på tåget i en jävla halv timma innan de fick igång det. Sen när vi skulle ta oss till Robin senare på kvällen var bussen tolv minuter försenad! Och inte nog med det så var det snöstorm. Ingen bra början på en kväll som var helt okej kul, bortsett från att adam inte mådde speciellt bra, BORING. Klockan två var jag hemma och färdig för en natts sömn - godnatt

  

HJÄLP MIG ! dagens i-lands problem.

Idag ringde jobbet och frågade om jag kunde jobba och eftersom jag hade missat väldigt mycket på dagar och hade helt glömt av att jag skulle jobbat igår och inte idag så kunde jag ju inte säga nej. Resten utav kvällen kommer bestå utav plugg och lite mer plugg. Det får bli total isolering nästa vecka.


Just det ! Min ersättnings I-pod fast en Samsung och inte en svart utan röd.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback