Ge mig inte tisdag

Den första lektionen imorgon är Företagsekonomi B, vilket innebär PROV. Vill inte, vill inte.  70 frågor att plugga in och massa knepiga ord. Jag kan det dock hyffsat bra och ska plugga medans vi kollar på film hos Adam. Har en liten fusklapp också som jag ska plugga in, och när jag kan den så kan jag väl de mesta frågorna. Fick VG på min engelska uppsats. Hade vi haft kjell så hade det väl vart G eftersom han inte vet hur man lär ut någonstans, tur att vi har en ny nu som är från england och kan det hon gör. Bara inte Kjell kommer tillbaka efter jul! Även om man saknar hans skämt lite. Jag borde plugga! Ska ta och göra det lite innan jag åker till adis.

Köpte en klänning till idag! Borde ta kort. Kanske ska göra det istället för att plugga? hmmm.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback