even the best fall down sometimes

Idag har jag vandrat runt på stan mellan klockan två och sex , jobbigt jobbigt. Köpte inte mer än en klänning och ett serum till håret. Sprang mellan ALLA telefonbutiker för att bestämma mig vilken mobil jag ska köpa? Har nog bestämt mig nu. Det blir nog inte den lila Sony Ericsson som jag har spanat på ett tag utan som jag tror nån äldre modell, den duger. Jag slipper ha kvar mitt 3 kort och det är huvudsaken för jag är trött på dem. Det krånglar bara. Lägger upp nån mysig bild imorgon. Sedan åkte jag och mami och handlade taco ingredienser och hyrde film. Det var mysigt. Resten utav kvällen har jag bara suttit här, dvs snart två timmar. Usch. I ljus och i mörker är ni alltid mitt hopp och min helande tröst.

Klockan halv elva imorgon går mitt och martinas tåg mot Göteborg. Shoppingtåget, alla som ska spendera sin lördag i göteborg med shopping kommer ta det tåget. Nej det hoppas jag inte, de flesta tar nog 12.19 tåget? Jag ska leta en vinterjacka och förhoppningsvis lite kläder och nån julklapp kanske. 

jag släpper din hand för ett helt vanligt återfall, för att få nåt förstört.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback