You're the honey and the moon that lights up my night

Spanska prov igår, så kul verkligen. Det gick nog åt helvete! fick VG på gramatik delen iaf, bara några ynka poäng från MVG! grrrr. Det var iallafall den enda lektionen jag hade, men sen var jag så snäll och höll Martina sällskap och Adam också, jag var nog jätte snäll igår ^^ Ever since I've been with you, you hold me up all the time I've falling down. Sen åt jag och martina daimglass innan vi skuttade ner till knalleland och där åt vi mcdonalds! snacka om onyttig dag.

  forever and ever babe 

Och idag har jag varit i skolan ! inte en heldag idag heller. Underbart! Var hos ortopeden (eller hur de stavas) och kolla min fot, blää. De kan inte göra något, jag får typ äta Ibumetin.


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback