valborg

jag kan verkligen säga att vara på SM en hel helg tar död på en, ungefär! jag är såååå trött. Men det har varit underbart kul. Jag & Linda fick dela på ett 3 bäddsrum eftersom emma bytte, men det var mysigt att ha en sån stor säng, muahaha. Linda blev väl lite galen på mig när jag skulle upp kvart över 5 på söndagen, och jag skulle upp då! men jag somna ju om, det var ju så skönt att sova! vi åkte till hallen 7 och fixade hår och bytte om, våran förträning gick as dåligt, eller jag tyckte det, men det verkade som att vi gjorde bättre ifrån oss då än på själva tävlingen, det var hårt motstånd !  alla var hur bra som helst, men vi kom trea iaf ^^ BRONS! sen när vi kom hem klockan 11 på söndag kväll var jag helt död, men jag ville ju träffa Ida å alla, så det gjorde jag <3. på måndagen var det ju kortege! jag måste säga att vixx var nog den bästa Emo mannen man kan va;) haha, vi blev ett bra "par". kortegefesten var faktiskt as skoj, fast den skulle säkert ha vart as tråkig om det inte var för allt roligt folk. fick träffa alla! wiho, jag orkar faktiskt inte skriva, har vart död hela dagen? inte återhämtat mig från i helgen än - godnatt
And you really think you matter?


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback