shoppaholic

jag hatar att gå till läkaren! för alla är så jävla tröga och fattar inte att deras små hem metoder inte hjälper :/ det är inte precis så att min fot kommer "läka! av sig själv! FATTA! jag botade min arghet från världens idiotiska (förlåt) läkare, som inte fattar ett skit!  med lite shopping! köpte 3 klänningar <3, fast en ska jag nog lämna tillbaka för den kanske var lite liten, eller neej men den kommer definitivt bli efter första tvätten, sen är ju min kamera störd som den är - sönder :/ så mobilen får väl duga? blir världens sämsta bilder, men man kanske kan gissa sig till hur det ska se ut iaf ;) 

 ♥ Båda är från Gina tricot
    
grå/silvrig sidenklänning (ballong)


            
jätte söt vit : )                     mönster



som sagt, kameran suger;)

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback