party

Idag har jag varit i staden med Anton, eller jag mötte honom sen åkte vi till knalleland för att möta Ida & Erik (idas lillebror) sen gick vi hem till mig och grejade lite! När Ida & Erik hade gått åt vi godis ! nam nam.  Jag måste bara säga att du passar otroligt bra i mina kläder anton ! eller inte XD, kläder t.o.m jag har växt ur! woho. satt som korvskinn, inte så konstigt kanske. du är alltid lika spontan! Sen åkte jag och Linda till Ida för att äta födelsedagsmiddag! taco som vanligt! haha. Ida är en stor flicka nu, hela 17 år. Nu ska vi snart ut! wiho : )
- I can't take my eyes of you

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Måste bara säga att du har ett sjukt snyggt namn ;)


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback