lov

Lov och ändå saker att plugga, det går ju bara inte! jag är busig, har inte skrivit klart mitt svenska referat ännu, men det är inte alls mycket kvar så det blir jag klar med idag! snart. Spanska prov på tisdag med, uppsats, yummy. NOT.
I onsdags åkte jag och Martina till Linda och åt mat och mysade oss, väldigt mysigt, fast linda somnade. HIHI.
Igår var jag och Martina på campino och åt pizza, jag orkade inte ens min halva, blöö. Sen kolla vi på "Säg att du älskar mig" snacka om skum film, jag blir nervös av sånna filmer, kunde typ inte sitta still. Martina gillar den dock eftersom hon hade sett den innan!
Idag blir det mysparty hos linda - Kanske? om jag har lust, alla är ju så tråkiga och lama! morr.

Månadens dilemma - skolavslutningen?  jag kan ju inte bestämma mig :/
 1

 2

 3     

 4

hmm? hjälp!

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback