i hate the phone, but i wish you'd call

Remember the face of the girl who made you her own
And how you left her alone


Ida är världens mysbarn! hon kom till mig vid 9 HUR sur som helst efter att ha jobbat i 8 timmar och började genast klaga ;) men jag älskar dig i alla fall. Vi åt godis, nam nam! sen gick vi ner till knalle för att ta bussen och den kom INTE, jävla idiot buss. Sen kom den efter en kvart, men då hade vi redan börjat gå så det gjorde inget. Vi hann i alla fall med Trandareds bussen. Lite sura vi var. Sen var partyt i full gång när vi kom, fast vi tog det mest lugnt. Jag har ganska ont i min hals nu efter allt sjungande! kasta popcorn är skoj, stackarn som fick städa det sen(A) Sen somnade jag med en gång hemma, å det var mysigt :D Idag ska jag plugga spanska och kanske träna? även om min fot har "världens" infektion, men det struntar jag faktiskt i för jag har inte tränat på över EN MÅNAD? usch

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback