I can't stand you

fredag:
Jag åkte hem och slöade lite, sen åkte jag till Ida och vi mysade så mkt! Vi åt taco, hoppade studsmatta, kollade på Djävulen bär Prada och åt MASSA godis, ganska mkt skitsnack också;) <3 sen var jag tvungen att åha hem kvart i 11 för jag skulle upp 8 nästa dag, jippi, verkligen.

Lördag:
uppvisning på kransmossen, lite onödig tycker jag. Men vad gör man inte? Sen åkte jag hem och duschade och somnade? jag var väldigt trött, den segaste lördagen på LÄNGE, plugga lite också. kollade på tv, åt pizza - namnam, och sov^^

Söndag:
plugga, data, musik :) ska kanske till Ida sen om hon inte segar sig och ska plugga !  då tänker jag dyka upp iaf å hjälpa henne, muahaha! är så seg, så jag måste ut å röra på mig :D


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback