HELG

nej jag har inte orkat skriva något i helgen! Igår gjorde jag inte speciellt mycket faktiskt, lämnade in min kamera som är efter deras konstanterande STENDÖD ! sen på kvällen gick jag och ida en mysig kvällspromenad med massa roliga upptäckande runtom Bergdalen vi aldrig sett innan ; ) Sen åt vi jordgubbar och glass (inte så spec nyttigt kanske) Vid halv 12 gick vi och lekte på världens konstigaste lekplats där vi fick besök av adam och filip ! kallt som fan var det. Och idag har jag städat och sett massa spännande avsnitt av oth hos adam. Ibland vill man bara sluta kulla för att det är så frustrerande ! grrrrrrrrr. Jag har inte börjar med min företagsekonomi än som ska vara inlämnad på torsdag,hurra för mig ! jag har iallafall inte ätit något godis i helgen (A) bara glass då! men det räknas väl inte?




Bild:
1. Många fina skolavslutningar där, oohja.
2. Ida!♥
3. här handlar jag och Ida ALLA våra kläder. promise
4. ankisar i fiskedammen

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback