are you happy now?

Finns det något bättre än att gå 1 mil i skogen?  MASSOR, jag hatar skogen och naturen! så kommer en dum vandring på 3 timmar med ungefär 80% uppförsbackar, massa grillrök och myror! Inte nog med det, vi var tvugna att lära oss om första hjälpen och allemansrätten! (om det ens nu stavas så) Det var gott med korv iaf :D och chips, namnam. Jag och Mathilda är inte gjorda för skogen, vi var väl den enda som hade jeans? äkta stadsbor viker sig inte för naturen, inte ens för att gå så långt. LYCKA när jag kom hem iaf, dusch!! och en säng - sova. Det dumma svenska referatet går ju inte som det ska heller, jag orkar verkligen inte mer. vill ha sommar typ nu? ge mig. Spanska prov imorgon med, woho!?, tur att det är lov sen. MYYYYS


         
mitt i skogen                      MÅÅÅL     

Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller med dig...skogen suger! haha


speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback