and all i wanna hear is your voice

en riktig latis dag! började i och för sig klockan 8 med geografi! hatar det, bläsch. sen klassråd och sist spanska (och mat med linda såklart - kattmat?) vi slutade halv 11 idag på grund av att vi har läst ut engelska A och då fick vi även ta ut en av våra tjänade svenska lektioner så vi slapp ha VÄRLDENS håltimma (hur det nu lät) vi fick ledigt i alla fall! sen gick jag och Linda ner på stan, oh my vad vi shoppar <3, bilder nedanför (dock SUGER min mobilkamera inomhus) måste bara säga att våra färglada jackor är söta! lite annorlunda så ; ) ingen annan i borås som lär ha dem iaf! jag en neon-rosa? hmmm, men den är söt iaf och linda köpte en klarblå, fast den såg helt mongo ut på mig! och det menar jag. imorgon kommer jag säkert shoppa ännu mer :S KAN NÅGON STOPPA DETTA BEROENDE?  men jag älskar det ^^ hittade en till klänning idag också! men NEJ sa jag. Ska köpa det fina paraplyet på HM imorgon som jag har spanat in ett tag ; ) tror jag. . we'll se, sovmorgon tills kvart över nio imorgon, vilken höjdare :D! historia inlämning och allt också. GO sabbi & Vickan,  . . .. & Alan

Vad vore världen utan shopping?

       

 Grå trekvartsjacka - MQ
Neon-rosa jacka - HM   (man får as bra tips från andra, verkligen)
♥ solglasögon & oversize spännen - HM

allt ser helt cp ut när man inte har det på sig! men som sagt min digitalkamera är sönder :(


Kommentarer
Postat av: Kelly

åh...e det jag som tipsat dig om den jackan kanske? hihi

Postat av: Kelly

neon jackan alltså :)

2007-05-09 @ 14:45:07
URL: http://kellybellybutton.blogg.se/

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback