äkta vänskap övervinner gräl och tävlingar

idag är det ingen vanlig dag för idag tog alex studenten! Jag hoppade faktiskt över skolan idag busig som jag är för att åka till Göteborg och kolla på min kusins student. Det var iallafall skönaste buss chauffören som körde! hon svor en hel del. Vi skulle åka tåg MEN min kära mormor kollade inte så bra så hon råkade glömma av att kolla där det stod att det var 1 byte i Mölnycke, smart! så vi fick ta buss istället. Sen sprang jag till ZARA med en gång för att hitta något till avslutningen och det gjorde jag  + 15 andra klänningar, men jag köpte bara en! får åka tillbaka senare å köpa en vit med massa blommor, sweet. Sen kollade jag på topshop också men det sög faktiskt idag. Jag glömde även av bottenplanet på ZARA så jag gick tillbaka å va där i 20 min till å prova innan jag kunde bestämma mig för vilken klänning (bild kommer senare) köpte även en vit bikini på HM (innan jag tog tåget hem.) sedan åkte vi spårvagn till mina kusiner och greja lite innan vi åkte vidare till frölunda kanske det var? för att kolla på när Alexander tog studenten,det känns som igår när vi brukade äta 3000 rån med massa smör emellan hos mormor (: och vi åt mat också, gott - fast hungrig var jag inte. Till slut åkte jag hem med en halvdöd mobil så musik fick jag ju klara mig utan, tur att jag hade godis & cosmopolitan ;) det var min dag! väldigt förkortad


CONGRATS!  

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback