You don't care.

When I close my eyes it's you I see - Dagarna flyger förbi som vanligt och allt man vill hinna med är saker man bara kan drömma om. tränatränaträna, det är väl det enda jag gör nuförtiden, men det är det enda som hindrar mig från att sitta och fundera, jag vet att jag tänker för mycket men jag måste. Jag tror det känns bättre nu och jag vet inte om jag bryr mig längre? ibland gör jag det men ibland är inte tillräckligt för att jag ska nöja mig. tyvär. Cause in the dark of the night you're all i can see and you sure look like a star to me. det finns väl inte så mycket jag kan göra, bara vänta och se?jag måste sluta förvirra mig själv. jag vet inte men det är något med dig som gör mig glad(: - no matter what^^


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback