vart var våren idag ?

hatar torsdagar, så långtråkiga. Man blir ju lite gladare i alla fall när det snart är lov och DM (: 2 dagar kvar. Idag var det inget superfint väder, det sög ganska mycket faktiskt, jag vill ju ha vårvår hela tiden, och där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick. Varför ska vi krångla så, hit och dit, stuga eller inte? Nu ska vi bara bo över natten i midsommar i varberg. Får väl se hur det går, "haha" ? :D tiden har sin rätt. Imorgon börjar jag tolv, underbart, lite segt, men det är det värt. sen ska jag träna på friskis, sola, träna cheerdance (nu innan DM, PIRRIGT), känns lite dåligt nu, varför måste vi ha massa saker som är så stressiga, det ser helt rörigt ut.? hmm, det blir säkert bättre imorgon.

Du har ett sätt att bara glömma, när problemen tränger på. Och det kan så lätt bli mitt fel.

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback