vår och våffeldag (:

Idag är det vår, och det är på tiden! Jag som trodde jag var duktig som gick upp halv 11 idag, men neej då är det ju sommartid så jag gick upp halv 12, GRR. kommer så inte alls kunna sova ikväll. jag har lyckats äta 4 våfflor idag, lite rekord faktiskt, fast två olika gånger iofs. efter ca ett års letande efter en dubbelknäppt vårjacka har jag äntligen hittat en, wooho! Var nog lite impulsköp, men det fanns bara en kvar och jag som alltid brukar tänka "jag köper den imorgon", så finns den inte kvar, så kanske var lika bra? Nu behöver jag inte åka till Götebrog iaf, fast jag kommer säkert hamna där iaf (: att träna på söndagar var verkligen ett stort ALDRIG för mig innan men nu efter några veckors söndagsträningar (bl.a) så börjar jag tycka det är ett måste, då har man något att se framemot eftersom söndagar suger i stort sett! nu ska jag plugga företagsekonomi, prov imorgon, jag känner verkligen hur bra det kommer gå,      eller inte!                            - du verkar ju inte bry dig, så varför ska jag?


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback