underbart

Underbar helg <3

Fredag:
skolan sög dock men det gjorde inte speciellt mycket för jag hade mys och massa godis hos Hany att se fram emot (: - she moves in her own way

Lördag:
Make-up kurs på Mist, nam nam. Synd att jag är så kräsen bara, blir nästan aldrig nöjd med andras sminkningar än mina egna. men det löste jag sedan. nicole sötnosen kom till mig sedan efter ganska mycket krångel, haha, vi är veliga ;) Vi skulle gå till Ica och köpa lite saker, men så hade ju smarthuvet jag glömt min plånbok hemma GRR, så jag fick be mamma komma ner å lämna den, men så missade vi bussen till stan i alla fall med ca 30 sekunder, SÅ VI GICK - från knalle till särla skolan, det var jobbigt och kallt, men vi kom oskadda till  DINNERPARTYT - grattis Bea & Emmi . Man kan ha väldigt kul när det är en tom resturang och ca 20 galna tjejer! Jag tror knappast vi är välkomna där igen (A) hihi, vi kan sjunga!! Nicole & Jag & Madde är nog partypinglorna nummer 1 och mathilda såklart ! ;) bara för att du försökte hälla i mig all din dricka?! det gick bra

Jag&Bea
      Emmi&Bea    
Jag&Mathilda 


Söndag:
Jag vaknade, jag pluggade och lekte med min blogg ;) Väntar på att åka och träna med Martina<3 Sen ska jag förbereda mig för mitt engelska tal (The boston tea party), Kommer gå sååååå dåligt , haha! OC ikväll, kan det bli bättre? I don't think so

I guess I'm the only one who will never change faces?
I'm not saying it was you're fault although you could have done more
true or false it may be?        this is false..

Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback