too much to carry, too much to bury inside

Måndag:
Man kan faktiskt få unna sig en sovmorgon ibland, det gjorde jag idag, hihi busigt! Det känns bara konstigare och konstigare för varje dag, Will things ever be the same again? I guess not. Jag vill att allt ska bli som vanligt igen, Jag vill det mycket verkligen, men jag vågar inte hoppas - det funkar aldrig. Engelska tal idag med, usch är nog det rätta ordet eller HA   HA. Måndagar är som vanligt stressiga - skola,hem och äta,träna,hem och äta,sova? Det är bara 12 dagar kvar till DM nu och det börjar bli lite nervöst! Men har vi klarat ett helt nytt program på två veckor innan så ska vi nog klara det bätte nu när vi haft mer tid(: ♥

-bloggen hade världens ryck igår?

Tisdag:
Jag försökte plugga, haha. Jag lyckades läsa lite företagsekonomi i alla fall innan jag somna (A) Jag ska laga mat och kanske plugga lite mer och sedan träna med Martina förhoppningsvis och ikväll är det DESPERATE HOUSEWIVES!  <3


VÅR ♥
   (bilder från asos)

Det är ju nästan så att man måste köpa detta NU (: , men ska vänta tills jag har vart i Göteborg och spanat lite, can't wait!!

Kommentarer
Postat av: Kelly

Ang. vera wang parfymen..den finns alltså att köpa i sverige?? eftersom du vet hur den luktar :-)

Postat av: sabine

neej, men min kompis har den (: hon köpte den när hon var utomlands!

2007-03-20 @ 16:20:08
URL: http://adoreable.blogg.se/

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback