Pain is there for a reason

Ännu en tråkig skoldag är förbi (:  Fick G på historiaprovet, trodde seriöst jag skulle få IG,  faast jag hade behövt ett VG. Men phuuu ! Och dagen blir ju inte precis bättre när man ska hem och vet att man har prov på måndag och knappt tid till att plugga! Nu ska jag ut å springa, jag är duktig om jag vill ;)

Kväll:
Jävla fot säger jag bara,! ajaj. Men jag lyckades springa lite iaf, innan det gjorde allt för ont. (: Och nu är det bara 10 dagar kvar till DM och endast 9 dagar till påsklov! Fast om man måste plugga på lovet så blir det inget riktigt lov :/ and that sucks ! Imorgon ska jag till tandläkaren - spännande? neej, BORING, sen ska jag träna och på något trevligt genrep inför någon wierd modeshow som vi ska gå? hmm. Pain is there for a reason, but what's the reason?  to make someone else happy? or,  to just try you - how much can you take? . . . . . . . . . wish I could press rewind


Och DU gör det ju inte bättre..


Kommentarer

speak now, or forever hold your peace:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback